Ce poti face cu Offline Events in Facebook Ads? – Meditatii

Ce poti face cu Offline Events in Facebook Ads?

offline-events-facebook

Ce poti face cu Offline Events in Facebook Ads?

Comenzi sau rezervari la telefon, cumparaturi in magazinul fizic, prezenta la evenimente.

Poti crea o astfel de campanie, fiind necesar sa urci datele de conversie din offline pentru ca Facebook sa faca matching cu datele lor. Ideal ar fi sa le urci zilnic pentru a putea fi facut sincronizarea cat mai sigura. De aceea, datele pe care le urci in Facebook trebuie sa contina cel putin data conversiei, tara, numele, numarul de telefon cu prefix si adresa de e-mail a userului, valoare conversiei si moneda.

Deci, ce presupune Offline Events in Facebook Ads?

Dupa ce ai rulat o campanie de ads, urci datele in Facebook intr-un set de Offline Event. Facebook ia datele si face match cu oamenii care au interactionat cu campania de ads sa vada cate conversii offline au fost.
Ulterior poti folosi Audienta Custom urcata sau crea Lookalike in jurul ei.
Oricare dintre cele 3 obiective de mai sus merita check-uite cu o baza da date bine organizata a conversiilor offline.

P.S. Sa avem obligatoriu aceste 2 detalii in toate audientele Custom: prefixul tarii la numarul de telefon si tara intr-o coloana dedicata.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *