Cum sa folosesti Messenger pentru o pagina de Facebook? – Meditatii

Cum sa folosesti Messenger pentru o pagina de Facebook?

Ca sa-ti explic cum procedez cand aleg despre ce scriu.

Pe pagina de Facebook am o rubrica de Facebook Tips, unde punctez scurt si clar sfaturi importanteAsa am vrut sa fac si in privinta Messenger, sa-ti  recomand Away status + Away message, sa raspunzi a 2-a zi cand ajungi la munca, mai ales ca Response rate-ul nu ti-ar fi deloc influentat.

Dar am realizat ca, de fapt, am atatea sa spun despre Messenger incat o sa fac un articol chiar lung, care o sa-ti ia chiar vreo 5 minute sa-l parcurgi si sa faci asocierile practice din platforma. Dau urmatoarele 5 minute pe urmatoarea ta piesa pe Youtube (mi-o poti transmite in mesaj privat)!

 

Setari de ajutor in Messenger pentru un management al comunitatii orientat spre obiectiv

  1. Away status

Il gasesti la Messages, in josul paginii, partea stanga. Odata selectat, va fi vizibil pe pagina publica, la About, pentru  maxim 12 ore.

away-status-messenger

Ce mai implica si ce avantaje ai?

Trebuie sa ii setezi si un Away Message, de la Settings pagina > Messaging > Stay responsive when you don’t have acces to your computer or phone

away-message-set-up

Astfel, daca tu iti termini programul la ora 6 PM (iti fac cu ochiul la meditatii angajati), poti bifa Away status pana a 2-a zi, cand revii la munca. Intre timp, daca iti scrie cineva un mesaj pe pagina, va primi automat raspunsul presetat in Away Message. Foate tare e ca ai optiuni de Personalizare cat sa faca interactiunea reala si concreta. Vezi mai jos.

personalize-away-message

personalize-away-message2

! Response rate-ul paginii nu este influentat daca folosesti acest “ajutor” din partea Facebook.

 

  1. Instant Reply

Cred ca stii ce presupune. Este asemanator cu Away Message, diferenta ar fi ca la Away status confirma faptul ca nu esti pe moment disponibil pe pagina sa-l poti ajuta pe cei care iti scriu. In plus, ar mai fi si nuanta mesajului.

 

  1. Show a Messenger Greeting

Sa le urezi de bine imediat ce au deschis tab de discutie cu tine.

Ma gandesc ca acest greeting card poate contine si oferta – de exemplu 20% pe care o ai la toata colectia de costume de baie, alaturi de urarea de bun venit. 🙂

 

Revenim la Messages, unde avem optiunea de Label Messages si chiar cu mai multe culori si categorii.

flag-message

flag-message2

 

Sau de a adauga Notes, ceea ce e cool cand sunt mai multi admini care raspund pe pagina.

notes-in-messages

  1. Saved Replies

Acestea sunt cele mai folosite raspunsuri pe care le presetati pentru a le folosi mult mai rapid.

 

BONUS

very-responsive-to-messages

 

 

 

 

 

 

Cum sa folosesti Messenger pentru cresterea Engagementului?

Marsezi pe link-ul de Messenger, pe care il poti “extrage” si adauga in content pe Facebook sau in afara lui. N-am facut-o nici eu pana mai sus, chiar in acest articol. 🙂

Mai jos gasesti extra detalii, cat si unde poti gasi link-ul direct catre Messenger-ul paginii pe care o administrezi.

messanger-link

messanger-link2

Daca pui accent pe comunicarea cu fanii in mesaje, pare posibil sa poti deschide porti mari din fier spre comunicare deschisa one-to-one si fidelizare. Facebook afirma ca peste 50% dintre cei care interactioneaza in mesaje cu brandul convertesc mai usor.

In ajutor vine si Facebook Ads.

 

Promovarea catre si in Messenger

Atentie, urmeaza ceva interesant!

Buuun, poti face promovare catre Messenger selectand campanie de trafic sau de conversie. In pasul final, la destinatie bifezi Set up Messenger Content in loc de site destination. Set up-ul poate fi facut in 2 moduri: unul pe care il poti construi singur (Quick Creation) si celalalt cu ajutorul unui developer (JSON Creation).

 

Cum s-ar desfasura? Iata exemplul dat de Facebook. Sunt 2 componente: Ad ===> Messenger, unde il intampini cu un mesaj personalizat, prin care sa initiezi o discutie bazata pe ad-ul pe care a dat click.

Se considera a fi conversie doar dupa ce userul a scris mesaj inapoi.

messenger-ad

Sunt multe chichite sa dichisesti anuntul din Messenger, sfatul meu este sa descoperi chiar tu toate piesele din joc.

Aceasta forma de promovare in Facebook este mega useful daca nu ai un site, deci daca oferi produse sau servicii doar prin Facebook. Astfel, promovezi si aduci oamenii in Messages unde pot cere mai multe informatii daca au nevoie sau pot solicita direct servicul pe care il oferi.

 

Am sa dedic un articol scurt pentru Sponsored Messages, ce zici de asta? Doar ca nu e available pe moment, desi am urmat corect pasiii de setare. Sincer, m-as fi mirat. Probabil nu au sub control limita intimitatii catre end-user.  Sa vedem totusi cum vor monetiza utilizatorii de Messenger!

 

Cam asta a fost despre Messenger in acest articol, iti mai recomand sa treci si prin alte subiecte la fel de concrete, eventual cand dai de vreo piesa naspa in streaming 🙂 : sa mai folosesti hashtag-uri in Facebook?, de ce si cum sa ai toate locatiile intr-o singura pagina de Facebook, cum sa dezvolti o strategie pentru 6 luni.

 

Amin!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *